...Twin Towers @ Live @2012..

assalamualaikum.. 
halo-halo..test-test wah rindunya dah lama tak hupdate blog hmm ni semua gara-gara midterm exam la ni..gila la examnya semua mampu buat kepala otak aku macam nak pecah..ok lah tak maw citer pasal exam lagi dah sekarang ni nak cerita pasal konsert dekat KLCC ha sape pegi dekat situ..cer angkat nk tengok sikit ramai tak..kalau korang angkat pun bukan aku nampak kan..

baru-baru ni kan heboh pasal SNSD datang KL kan tapi sayang aku xsempat pun pergi sebab exam tapi kan... taraa nk citer ni..kebetulan 24/3 hari tu saje la kluar kononnya nk keluar gi tengok wayang..7 petala cinta best jugak la sampai aku rasa nak nangis tapi aku tahan je sebab aku malu nak nangis dlm cinema..muhehheh..


ceritanya masa aku & kawan aku nak gi sembahyang asar dekat surau..ada la kawan aku ni (Shiro) dia ni mmg peminat fanatik Faizal Tahir pastu bila ternampak akak sebelah kita orang tu pakai baju Superman terus dia tanya..mula-mula akak tu malu-malu nk kasi taw last-last dia offer 2 tiket free gi konsert Faizal Tahir


sape xbest kan dapat tiket free hahha mmg best la aku yg xpeminat Faizal Tahir pun teruja ni kan pulak Syiro lagi la..tengok live kot..bkn senang (tetiba jakun terlebih pulak kan)..tapi yg tak bestnya kita orng tersesat masa nk cari location konsert tu dua kali jugak la last-last tanya pak cik guard & then baru dia tunjuk jalan yg betul..

sempat tangkap gambar fuhh ramai gila orang!!


bila sampai je depan pagar nk masuk tu tetiba abg yg jaga pagar tu cakap "dik kalau tiket merah kena duduk belakang yg depan ni untuk golden fan je"..huhu sedihnya..bila pusing belakang mak aii rameinya mana nk nmpak si Faizal Tahir kalau macam ni.."ala sedihnya" tetibakan ada sorang abg tu kasi tiket golden Fan kat kita orang..xtahu la kenapa dia kasi kan..hahahha hari bertuah orng cakap..dari depan skrin xde tiket, dapat tiket Merah last sekali dapat tiket Golden Fan..ini baru live orng cakap tengok Faizal Tahir..

bukti ni!!!dapat golden fan..free lagi.


macam jauh kan tapi depan tu ada 3 orang je
 aku guna hp biase je so xleh nk zoom sangat tu yg nmpak  cam jauh..



muka happy je syiro ni..


hehhe bestkan tapi nk ucap thanks sesangat kat Dayah sebab belanja mkn pizza..& thanks jugak dekat Syiro & Hani sebab teman aku pegi KL Sentral..terima kasih daun keladi, nanti teman lagi..haha.



ok dah habis sudah...bubye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...