...Number One For ME..

assalamulaikum...

ah-choo - ah-choo (bersin) huhu tetiba hari ini aku terkena virus selsema ni mesti kes semalam aku makan twisties ni aku ni pelik sikit bnda-bnda yg bnyak perasa tambahan ni aku sensitip sikit hehe,,





hahha macam ni la aku lebih kurang...


tapi bukan nk cerita pasal bersin ea aku nk cerita pasal lagu baru Maher Zain yg terbaru ohhh sangat best dedicated to all mom in the world...

sejuk perut mak aku kalau aku nyanyi kat dia lagu ni hahha tapi aku takut dia kata anak dia buang tebiat je tetiba balik nyanyi...tapi serious jgn bagi aku nyanyi kerana suara aku sangat la sedap sampai hujan tak segan silu nk turun lepas aku nyanyi bukan hujan je siap guruh kilat semua sekali cukup pakej..










"number one for me",,mak luve u hehe...




bye-bye nk kena siapkan assigment skrng jugak sbb besok nk kluar muhehhe ..anneyong.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...