....JASA PARAGON...

assalamualaikummmmm,,,


hmm hari ni check FB and taraa look what i found.....





yeay gambar jasa dah keluar...hmm actually first tu mmg rasa macam malas nk dtg sbb assgtment bertimbun atas meja plus dengan midterm tapiii lastly tukar plan last minute sbb aku dah serabut kepale tengok benda alah tu so at the end haaa "TERjoint pulak jasa punya program... tu pun lepas di hangitkan oleh senior sendiri,,,,kurang asam betul..patut la semua org dok senyum-senyum kat aku masa aku gi program jasa tu..sumpah masa tu xtaw mati-mati aku ingat kawan aku (Awatif) send mesej tu...ok drop the subject!!!



yeay peace!! me and AYAM's group member...pandai betul org yg letak nama group ni dlm bnyak-banyak benda kenapalah nama AYAM yg dipilih...



motif: kasut siapa paling lawa hahha adehh,,,knapelah org ni gi tangkap gmba kasut yg pelik tu group aku pulak tu haihhh sambil geleng kepala..




denda!!..ehh sopan betul si Aidil ni suap Amin sampai terkankang ish-ish-ish...





suapan penuh kasih-sayang....emmm sedapnya buah tembikai tu..tengok rupa org yg suap tu pun dah tw dah tu..




eiii ni namanya mcm tak pernah makan tembikai ni...sampai double 



hmmm di setiap gambar ada cerita bak kata YUNA kan heee so enjoy the picture...=D
















yeay dah habis...bye-bye..!!! anneyong..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...