...HALAL FAIR 2012...

Assalamualiakum...

hujan oh hujan hmm sodap betul kalau tidur lepas-lepas hujan ni kan sejuk aje nak-nak mcm aku yg duduk atas bukit ni fuhh kalau lepas hujan tu berkabus ja mana xbest tido..ok actually aku dah lama dah nak updated pasal Halal Fair ni tapi disebabkan line celcom yg bermasalah sejak 3-4 hari ni so aku tangguhkanlah dulu,,hadus merana aku bila xleh connect internet maklumlah aku kan hantu online muhehhe..



ok-ok apa yg best sangat dekat halal fair ni!! banyak taw yg best-best ya allah nak-nak bab makanan fuhh banyak sampai xcukup nak kira jari kaki..melampau la tu kan hehhe..antara gerai yg aku rasa  menarik,,,(iBookFest),(MyChocs) huish banyak giler coklat sampai rambang mata nk pilih..,lepas tu ada UNIC performance syg sangat sbb xsempat nk tengok..huhu..




comel kan coklat ni sampai aku tak sanggup nak makan last-last aku simpan & then lepas 2 hari aku tengok balik ada semut makan..kalau la aku dapat semut yg makan coklat aku tuhh aku penyet-penyet dia sampai lumat..tetiba emo plak kan.


Upin & Ipin coklat bar hmm not bad la ok jugak coklat ni 





abg tu cakap bear ni kalau mlm-mlm buat peluk best hahha tapi aku dah ada Abam nnt Abam merajuk susah pulak sapa nk teman aku tido mlm-mlm so tak jadi beli..tapi kalau nk bagi hadiah kat someone tu macam sesuai la jugak kan kan..



wow best kan ni kalau duit dah masyuk ni mmg aku borong ni tapi tu la tunggu staff ptptn tu sampai sekarang tak nampak batang hidung lagi..conclusionnya cuci mata je la..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...