...Battleship...

assalamualaikum,,,



ha siapa dah tengok cerita ni?? best kan..aku kasi 5 star untuk filem ni..mula-mula tengok macam bodoh je si Alex tu siap sanggup pecah kedai lagi semata-mata nk dapatkan chicken Bonita untuk perempuan yg dia baru kenal dekat club malam hahah last sekali ambik kau xpasal-pasal kena tembak dengan laser..lepas daripada insident tu abg si Alex ni, Stone Hopper (kalau xsalah aku la) paksa dia masuk navy..so from thatlah si Alex yg suka buat masalah,yg sangat xberkeyakinan, yg sangat cuai ni mnjadi seorang hero...ha nk taw lagi sambungan dia kenalah gi tengok sendiri..aku jamin korang tak kan nyesal punyalah... (first time aku gi tengok cerita dekat cinema yg sebesar alam lagi besar dari main audi yg ada dkt campus aku , mmg puas giler aku tengok..kalau korang tak percaya korang try gi dkat TS ambik yg MAX 2D or 3D..).. 





a story that can give motivation to the audience..good job!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...