...When My Age Turn to 20...

assalamualaikum....

ohhh dah lama tinggal blog rinduuuu,,,,sangat, hari ni tak kira nak lepas rindu jugak..hmm actually minggu ni merupakan minggu yang paling kritikal la bagi aku sebab minggu ni FINAL EXAM dah start...ohhhhh tidak i'm not ready,,boleh tak nk ambik jam putar balik jarum tu supaya aku tak payah ada kat minggu ni pun...hmm tapi mana boleh kan klau macam tu namanya dah lawan takdir tu..


HOOO tapi,,bila selak je buku merah i saw this quote

"If you feel that you're very down"
"Just close your eyes and says,
"This is my JOURNEY"
"He put me here" 
It's His Plan, So, I have to carry on and Trust Him...

haaaaaaa jiwang kejap but trust me setiap kali baca quote ni kan mesti rasa macam semangat lebih sikit...tak percaya try la..



so back to the story....here i am..already 20 maaa,, uiiiiihhhhh banyak tua dah sekarang ni...dah tak de dah angka satu kat depan tu dah kena ganti dengan angka dua dah..huishhhh tak lama lagi ""kepak-kepak keboom-keboom" la hahhaha berangan je..baru dua puloh dah gateiii shoooh-shoooh gi jauh-jauh..(halau gateii)... mampos kena bedal dgn bapak aku klau dia taw aku tulis macam ni hahha...ok abah orang tak buat lagi heeeeee...angkat tangan paras bahu dua-dua belah ** surrender...




*****erk muka baru lepas kena lumuq dengan cream habis berminyak**** ni semua si nurul punya pasal la ni... 










ok taun ni tak sambut dengan family sendiri tapi sambut dengan family jasa wuuuuuuu not bad la....terima kasih korang sbb sanggup tunggu sampai pukul 12 semata-mata nk celebrate this BUDAK punya birthday...




padahal masa ni kita org ada mass gatering & solat hajat..kebetulan buat pada malam 23/12/12 so dah alang-alang sume kumpul tu celebrate la sekali aku punya birthday tapi tak semua yg ada sebab ramai dah balik atas sebab-sebab tertentu >>>jgn tanya lebih-lebih kenapa diaorang balik awal kang kena cepuk kang.. so,tinggallah dalam 20 puloh ketul yg celebrate birthday aku... pada 24/12/12




tapi..tapi...tapi...masa ni kan..... ok aku nk kembang siap-siap,,,





first time aku masak bihun dalam 5o orang makan sumpah angkat tangan paras bahu tak pernah masak banyak macam ni tanpa mak di sisi,,,just pakai mak punya resepi je!!! selama ni masak bihun untuk dua-tiga kerat je manusia yg ada kat rumah alik-alik kena masak bnyak HOHHH berpeluh kejap..









but still alhamdulillah..depa cakap sedap ehehhehe bangga cheq,,kembang,, toin-toin dalam hati dok loncat-loncat,, kat luaq cakap heh mana ada, tak reti masak pun la..huish.. jgn bising, kat sini je taw,,kat luar diam-diam sudah,, (tah-tah aku yg dok perasan lebih)...

ok bye-bye nnt kite jumpa lg =)...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...