...I'm crazy...

assalamualaikum,,haloooooooooo


are u there, lama kan tak tulis blog wanna share what happen to me lately, ecece bajet macam pames pulak kan...


hoyea,,,I'm crazy u know,,cause jiba ada join one of the club which is martial art la kononnya nk belajar self defense ye la mana la taw kot-kot ada orang mintak cium dia lagi boleh jiba wacaaaaa sama itu mamat, tu baru best kan..


huhu i thought its easy to learn but.....huh susah jugak ea nk buat all the action plus i'm not joining any group of muscle art before this its quite hard to make all my body become flexible...

most harder yg kena kangkang luas-luas tu hee i'm forgot what it called in Japanese but i will put more effort on that so that i can be like them hehe...


u know what im telling them when my sensei ask me "how do you know karate" my answer "i'm just looking around" hoh gilo deh,,padahal kena paksa... hee tapi best belajar ni even thought jiba ada rasa sakit-sakit sikit dekat badan,,dah nama pun badan ko tak boleh flexible lagi memang la sakit kan..


hah one more thing,, im just got my baju (GI or GEE) im not sure how to spell it,,,cannot believe it even my father laugh at me when i'm told him that i'm just joining this group but he support me and maybe he think his only daughter a little bit of crazy cause they know jiba ni manja sikit sakit sikit pun mengada je lebih that why he laugh at me..hahhaha luv u ABAH..






 but my sensei said " HA disebabkan one of the group just wear a new GI jom kita ramai-ramai rasa macam mana perasaan orang yg tak berkaki...hoh all of us kena meniarap atas lantai and then my GI fuhh kotor yg amat,,balik puas sental sambil nyanyi lagu Gosok jangan tak gosok kat toilet HAHHA


p/s: i got special cikgu...werk =P



ok that all from me,,lain kali jiba cerita lagi..
bye-bye anneyong.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...