alhamdulillah

assalamualaikum,,



alhamdulillah result baru je kluar semalam..unexpcted sesangat resultnye hoi...aku rase mase lecturer tu tengah mark kertas aku mesti dia ngantuk tu sebab aku dapat bnyak A..paling aku tak percaya fiqh aku dapat A solid hoiii memang gila hoii sebab waktu aku jawab exam aku rasa case study yang dia bagi susah meh..ape pon alhamdulillah...


for the first time i got DL hikhik tak percaya kan kan kan..aku rase macam mimpi je aku dapat DL..maaf sedikit batak sebab sebelom ni aku belajar macam nak mati tak pernah-pernah aku dapat DL ni aku belajor YA ALLAH main-main nak mampos boleh dapat DL..alhamdulillah kuasa Allah kan.. mane tak main-main minggu exam kerja aku kluar je pegi makan domino lah padahal esok ada exam, pegi KLIA lah padahal lusa pon ade exam haish dan baki selebihnya tu aku asyik kluar makan luar.alasan utama makanan dekat kafe tak sedap langsung..

tapi di sebalik kegembiraan ni aku tak lupa yg satu ketika dulu aku pernah fail subject dan yang paling teruk lagi aku tak dapat nak majoring..bila tengok kawan-kawan yg satu batch dengan aku semua dah dapat major aku pulak hmm..sedih tak dapat major, lagi sedih daripada kena repeat subject taw..

bila orang tanya
 #eh jiba, ko dapat major ape? 
#aku terpakse jawab aku major econs. 

sumpah aku xde niat nak tipu tapi aku malu tak kan tiap kali orang tanya aku nak jawab eh aku fail la aku repeat subject and aku tak boleh nak major lagi...

tapi alhamdulillah kawan-kawan yang kenal yang rapat ngan aku sume support aku,,alhamdulillah aku dapat kawan kawan yg baik,,thanks korang aku sayang korang sangat-sangat..

and special thanks to muhammad amin aiman bin azhar..ha nama penoh aku bagi..thanks awak,,awak banyak support jiba...result jiba jugak satu hadiah dekat awak sebab bnyak sangat tolong jiba...


and for karate team,,thank you.. ini juga salah satu testimoni yang jiba buat,,jiba saje test diri jiba bila ade test besok tu malam before test jiba akan pegi dojo..and the result is here,,alhamdulillah. psss ade org pernah cakap jiba gila sebab ade test pon still gi dojo..tak pe janji jiba boleh release stress..karate banyak ajar jiba how to manage my time properly hee...

p/s: gagal tu merupakan guru yang terbaik bagi kita..bak kata orang gagal sekali tak bermakna gagal selamanya ye dok...


ok setakat ni aje
see u again
bye-bye...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...